Menu

четверг, 20 апреля 2017 г.

Натхнення від NotkaKsusa

Привіт, дорогі наші!
Сьогодні у мене для вас невеличка порція натхнення. Я вже деякий час працюю над альбомом для хлопчика і хочу показати вам як чіпборди від Скап-студії виглядають у роботі та допомагають мені створювати композицію сторінок. 
Перший покажу ось такий чіп-хмаринки з нового релізу. Він достатньо ажурний, але з клеєм "працює" дуже гарно і не розслоюється.


Пам'ятайте, що клей краще наносити дуже тонким шаром (я, зазвичай, роблю це просто пальцями). Тоді його не буде видно з-під тонких деталей чіпборду і робота буде охайною.

***

А ось тут у мене хмаринки з такого набору. Їх у наборі багато і вони різного розміру, тож можна підібрати собі і для листівок, і для сторінок. Дуже зручно.


Ось так виглядає ціла сторіночка:


***
І ще один чіпборд з нового релізу - напис. Він не дуже великий за розміром, але як раз підійде для оформлення листівки або як частина декору сторінки (як у мене).


Ось так він виглядає у масштабі всієї сторіночки:


Дякую, що провели цей час з нами.
Вибирайте собі чіпбордики від Скрап-студії та творіть з любов'ю та натхненням!
Ваша Ксю (NotkaKsusa). 

1 комментарий: