Menu

пятница, 5 июня 2015 г.

Вдохновульчики від Вікторії Петренко

Всім привіт!
Сьогодні я хочу показати вам приклади використання новинки від Скрап-студії "З любов'ю" – квіткових багатошарових штампів-конструкторів. Я обожнюю роздивлятися роботи із подібними штампами, але сама протестувала їх вперше.
Подивіться, який чудовий набір! А в магазині ви знайдете ще більше чудових штампів-конструкторів.
88 набір
На першій листівці я відштампувала кластери з контурів квіточок пігментним чорнилом, використовуючи маскування частини зображення. Таким чином відштамповки не перекривають одна одну. Засипала зображення золотою пудрою, заембосила, а потім розмалювала аквареллю.
Також я додала текстовий штамп Live.Love.Laugh  за допомогою тієї ж золотої пудри.
 А далі я відштампувала квітки, використовуючи всі зображення з набору (контури, заливку, тіні) чорним, зеленим та малиновим (отримавши ніжно-рожевий колір за допомогою техніки "generation stamping") чорнилами, вирізала та сформувала у композицію.
У цій листівці я додатково використала штамп "Від усього серця" (це мій улюблений текстовий штамп - дуже красивий шрифт, універсальний розмір), міні-трафарет із сердечками та чіпборд-метелика.
Для мене це був дуже цікавий експеримент зі стилем та матеріалами! І це точно не остання робота з цими чудовими піонами :)

13 комментариев:

  1. Чудові троянди! Дуже вишукані листівочки!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Доречі, це піони :) Але в магазині є і аналогічні трояндові набори :)

      Удалить
  2. очень красивые цветы, кажется это пионы? так приятно видеть, что наши производиели не отстают от современных тенденций!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Света, да, это пионы :) Даёшь больше штампов, хороших и разных)))

      Удалить
  3. Ойойой какая красота! И штампы и открыточки просто супер)

    ОтветитьУдалить
  4. Листівки дуже ніжні! Підкажіть а яким чорнилом ви користуєтесь чи ви потім ці квіти розмальовуєте?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! ці штампи можна розмальовувати, відштампувавши контур, а можна штампувати декілька шарів. для другої листвіки я брала малинове чорнило Dew Drop Dye Ink Memento. Подивіться, в цьому відео я його показую та розповідаю трошки більш докладно про штампування https://www.youtube.com/watch?v=Q6dgDdflYjI

      Удалить
    2. Дякую! подивилась відео, цікаво і корисно... І ще раз повторюсь: листівки чудові!

      Удалить