Menu

четверг, 18 июня 2015 г.

Вдохновульчики від Олени Сало.

Привіт всім! 

Я - Олена Сало - рада сьогодні бути з вами і ділитися натхненням.
Рамочки - це один з моїх найулюбленіших розділів у чіпбордах. Особливо мені подобаються ті, що вийшли нещодавно в нашому магазині. Ці новинки я вирішила використати по особливому. З першою рамочкою я зробила ось таку жовту листівку з віконечком:

Всередині листівки відштамповано напис:

і якщо взяти листівку в руки, цей напис можна побачити через кальку:

Друга листівка - блакитна, і ця рамочка мені подобається найбільше.

Я покрила вирубку зеленою фарбою, як і попередню, і трохи розмалювала листя на рамці.

Всередині також відштамповано напис, який проглядається через віконечко.

І остання листівка - рожева.

Рамочка тут дуже вишукана і також мені дуже до вподоби.
Сподіваюсь, мій запис був вам корисний. Якщо ви ще не працювали з чіпбордами-рамками, ви багато втратили. Вони неймовірно прикрашають і урізноманітнюють листівки.

Залишайтесь з нами, ми підготували ще багато робіт для вашого натхнення.

2 комментария: